hur förkyld som helst

hejsanhoppsan!!!
jopp its true! jag är förkyld och har stannat hemma från skolan i två dagar nu, vet ännu inte om jag ska pallra mig iväg imorn eller inte, man missar ju så mycket om man är borta från skolan.
Under dessa dagar har jag nog sett över ett dussin filmer som gått på teve. De flesta har vart bra, men sen kom ''the kid'' som inte var lika bra, fast den var inte dålig, man kan säga att den var hemsk! den handlade om en liten kille som blev misshandlad av sina föräldrar och flyttades sen runt bland olika barnhem tills föräldrarna lyckas få tillbaka honom hem.. jag tror att jag bytte kanal efter tio minuter! klarar inte av sånna hemskheter! usch!
 
 
nu ska ja läsa lite och sen sova tidigt fyy så jobbigt det är o vara sjuk.
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0