Igår, idag, imorgon

Igår var en liten galen dag, jag Övningskörde till skolan med pappa och mitt på degerforsvägen kommer hela 112 ut o kör hur fort som helst, och de va inte lite bilar!! Så läskigt det blev, och det var ju då första gången jag Övningskörde på landsväg!!
Nåväl resten av dagen gick väl på, dock inte riiiiktigt som jag ville.

Imorse vart det stressigt, jag sitter i bussen till skolan men börjar om tre timmar endå, ibland undrar jag hur jag tänker. Hittade inte mina hörlurar heller så tre timmar utan musik, ännu värre & överleva ju!!! Dessutom märkte jag precis att mitt älsklingsläppsyl hade krossats :'( rip My morning!!! Det ända bra idag är att när skolan är över ska jag först träna sen hem & soooova!!! Juste idag i skolan ska vi ha debatt hela dagen!! Så sjukt jobbigt, vill verkligen att dagen ska vara över nu!!!
Sen blir de ju helg o då hinner man bara blinka så är det måndag igen, veckorna går så fort nu :(

Men imorn, på lördag ska jag kanske ut till skogen med mormor & morfar och plocka svamp!! Mysigt värre ju!!!


Kommentarer
Postat av: marie

..och jobba några timmar på micke & murre eller hur?

Svar: absolut!! ;) bästa jobb jag haft!!
Alice

2012-09-21 @ 14:15:41
URL: http://mickeomurre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0