älskar träningsverk

no pain no gain
 
Igår körde jag ett pass som var precis som crossfit, vilket idag kändes! Träningsverk är så skönt tycker jag, det är som en bekräftelse att man verkligen tränade och gav allt. 
 
Idag var jag i skolan som vanligt, försov mig dessutom! Det brukar nästan aldrig hända. Jag kommer inte ens ihåg att klockan ringde, utan kommer ihåg att jag vaknade av att jag slog i armbågen i min telefon så den började lysa, men de va ingen klocka som ringde då! Jag hann ändå fram till skolan i tid som tur var. 
 
Efteråt drog jag hem och böt om jättesnabbt till träningskläder och sen ut till bilen och övningsköra en stund innan det var dags för gymmet. Jag och Ebba körde axel- och magstyrka, oj oj vad min träningsverk kommer bli värre.. eller bättre ;) haha

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0