bra lördag och plugg-söndag

hejsan! 
 
Idag är jag riktigt trött och har försökt plugga hela dagen. Det går sådär men är iallafall klar med matten för idag tror jag. Det är så mycket i skolan nu innan lovet.
 
Igår drog jag med Krisitna lite spontant till örebro för julklappsshopping o restaurangmys! Vi hade riktigt kul o jag blev faktiskt klar med lite julklappar. På kvällen åkte jag hem till Karla för en myskväll. Vi pratade, åt fruktsallad och åkte på raggarunda haha! åkte hem vid ungefär ett och vi åkte förbi och handlade mat på max och åt sen kom jag hem och sov jättemycket. Var sjukt trött och sov jättelänge idag, det var riktigt skönt. Iallafall var gårdagen en riktigt bra dag :)
 
Lite bilder från igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0