inatt finns ingen väg tillbaks

Sitter här i mitt rum, inlindad i en gosig filt med datorn i knät och dricker tee.  Har massvis att plugga med så det blir ett snabbt inlägg nu. Skolan gick snabbt idag då vi slutade runt ett, jag drog direkt till träningslagret o träffade ebba och tränade bröst, triceps och även tabata utmaning på spinningcykel. Riktigt lyckad träning :)
 
Mamma och pappa har varit i örebro idag och handlat julklappar till mig så var ensam hemma när jag kom hem. La mig i soffan för att kolla lite på teve men blev så trött att jag somnade i soffan tills dom kom hem. Så skönt att bara sova en stund mitt på dagen. 
 
Har så mycket att göra i skolan nu innan jollovet. Allting kommer på en gång, inför varje lov har vi sjukt mycket men det är bara att göra. Ska nu göra ett fördjupningsarbete i naturkunskapen om regnskogen.
 
Haaaaa en bra tisdag<3
 
För ett år sen var det just nu 12 dagar kvar tills jag och min familj åkte till Florida. Saknar det så mycket, skulle verkligen inte sitta fel nu. Här är bild på min galna syster och mig när vi är helt oss själva i poolen till vår lägenhet.
 
 

Kommentarer
Postat av: marie

älskar denna bild på er mina finaste hjärtan mamma

Svar: Jag med, så härlig!
Alice

2013-12-12 @ 08:55:12
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0