When I grow up I want to be nothing at all!

hola mina vänner!
 
Idag är jag jättetrött och har ont i magen så har inte varit i skolan. Har pluggat hela dagen och börjar bli klar. Ikväll tänkte jag ta det lungt o ladda inför skoldag imorgon, bara onsdag, torsdag och fredag kvar nu och jag väntar med iver på att få ledigt. DET BEHÖVS! Orkar ingenting mer i skolan alls känns det som, så får bara bita ihop dom sista dagarna. Det får bli nya tag nästa år ♥
 
Lyssnar på min gamla spellista på spotify och fasiken, varför slutade ja lyssna på den bra musiken för?!
 
 
Nej nu ska jag plugga det sista för idag för om typ 40 minuter kommer bästa thessan hit och håller mig sällskap. Saknar henne! Det var så längesen som vi träffades nu.

Här är jag och thessan för kanske 5 år sen, jag hade svart/mörkbrunt hår och allt! shit vad tiden går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0