I gotta find my way back to summer paradise, florida.

Åh vad jag saknar att vara i Florida. Jag var där för nästan ett år sen med min familj och firade jul och nyår. På julafton hängde vi i poolen och julbordet bestod av färskfångad seafood direkt från mexikanska gulfen. Kan det bli mer härligt? Träffade även tomten som kom på en motorcykel ut på piren inne i st Pete, så cool är han inte i Sverige!
 
Nyår firade vi på times square i fourt myers beach med våra amerikanska släktingar. De va så otroligt coolt, en hel fyrverkerishow längst ute på piren mot mexikanska gulfen. En hel publik stod och jublade över att de va nytt år och kollade på när mer och mer fyrverkerier avfyrades. De hade även en liknande ljusboll som de har i New York som innan tolvslaget åker högt upp i luften och sedan ner igen direkt på 12 slaget.
 
Det var verkligen det bästa stället och sättet att fira jul och nyår på. Får du chansen att åka utomlands över julen och nyår, TA DEN!! Vann jag på triss eller helt plötsligt fick obegränsat med pengar skulle jag åka dit i år igen.
 
 
Här är jag och min syster på julaftonsmorgonen, badar i poolen precis bredvid den mexikanska gulfen :)
 
 
Jag, min syster och pappa i entren upp till vår lägenhet. Så stort och så mycket fint julpynt!
 
 
 
Världens goaste och tuffaste tomte!
 


Jag och min familj i tomtens släde på julafton!
 
 
skrev ju ett inlägg för ungefär ett år sen att ja skulle blogga om usa-resan, här kommer början! ;).. tänkte att ja lägger in lite småinlägg om resan lite då och då, så håll utkik :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0