Jag vill leva livet

Halloj mina fina! 
Sitter här med en ansiktsmask och ska strax fixa iordning för skolan imorgon och sedan krypa ner i sängen. Inget speciellt är planerat för imorgon antar jag, ska kanske in till körskolan för att plugga lite teori efter skolan sen hem o plugga lite annat. Kan ju inte träna än iallafall! Nu måste jag ta bort ansiktsmasken, ska försöka sova tidigt idag också, ska ju med den tidiga bussen till skolan imorn. Det som är nackdelen med att pendla till annan stad. Man måste alltid gå upp minst en timme innan eftersom att resan ungefär är så lång. Men snart studenten, då behöver jag förhoppningsvis inte pendla mer! 

Puss&kram godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0