love mondays!

Brukar för de mesta inte va så pepp på måndagar men den här måndagen har varit riktigt bra :) Var i skolan 8 till halv 4 sen åkte jag med Erika och vi körde ett indoor pass och sen core i gymmet.
 
Har inte kört indoor sen innan sommaren, när det blev varmt ute började jag springa istället. Så nu när det har blivit kallt ute känns de rätt att börja köra det igen ;) och det gick superbra!
 
När vi körde mage i gymmet körde vi bland annat några övningar i en slags intervall kan man säga. Ett varv var 10 raka situps, 10 cykel-situps, 10+10 sidositups, 10 fällkniven, 10 flutter kicks 20 heel touch. Sen upprepade vi varvet tre gånger, riktigt jobbigt faktiskt!
 
 
Tänkte dela med mig av min måndagsenergi till er genom två låtar som får mig att må bra.
 
Perfect Symmetry by Keane on Grooveshark Somewhere Only We Know by Keane on Grooveshark
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0