Work night

Har precis vaknat nu, kom hem runt 2 igår från jobbet o va superpigg. Kunde inte somna förens 3-4. Det gick iallafall bra på jobbet, jag jobbar på ett ställe som heter iris media där jag är radiotidningsredaktör. 

Tänkte ta lite kort om mitt jobb för er som inte vet vad man gör, jag läser alltså in morgondagens tidning så de som inte kan läsa den själv istället kan lyssna på tidningen. sammanlagt läser jag in 1h och 27 min. Det är inte helt enkelt men jag tycker det är kul. 

Nu tänkte ja gå ut o springa sen kommer Kristina och hämtar mig för vi ska till Örebro för julshopping!!! Det ska bli så kul och mysigt att bara ha en tjejdag. 

Såhär ser det ut när jag spelar in. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0