Körkort!!

Som rubriken lyder har jag igår (torsdag) tagit körkort!! Jag är så otroligt glad och lättad. La allt annat och livet lite på sidan medans jag hållde på med körkortet, därför har jag nu väldigt mycket i skolan att ta igen. Men det var verkligen värt det, och värt allt slit med körkortet för det är äntligen klart & jag klarade allt kalasbra första gången. Jag är riktigt stolt över mig själv. Det här blir nog ett riktigt flummigt inlägg, förstår knappt själv vad jag menar när jag skriver men jag är bara så sjukt glad!! 

Hade teoriprovet i fredags förra veckan och det gick hur bra som helst. Det känns så skönt att allting är klart nu, jag är äntligen en färdig förare. Nu kommer jag vänta vid brevlådan varje dag på att mitt körkort ska komma hihi!! Ska bli så skönt att sätta in det i plånboken och lägga mitt stora klumpiga pass i lådan och låta det ligga där tills jag ska utomlands i sommar!! 

På dagen efter jag fick mitt körkort åkte jag & hämtade Kristina & karla från deras skola och jag körde dom en tur runt runt Karlskoga sen åkte vi hem till karla och fikade. Så kul att träffa dom för det var så länge sen jag träffade dom!!!

Var och hämtade min finaste syster på stationen på kvällen och vilken befrielse att åka bil själv. Min första riktigt långa sträcka helt själv. Och så roligt att jag fick hämta min syster helt själv. Egentid med henne är guld värda. Och så himla mysigt att ha henne hemma nu i helgen.


Idag var en riktigt bra dag!  Imorn blir det att brumma iväg till skolan. Hihi


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0