God jul och gott nytt år!

Hoppas att ni alla haft en jättebra jul och nyår. Jag har iallafall haft en riktigt bra jul, den har mestadels bestått av god mat och trevligt sälskap. Innan jul handlade jag julklappar som en tok och under julen umgicks jag med min familj och vänner. På julafton firade jag med hela släkten i två omgångar vilket resulterade i en proppmätt mage hehe. Och juldagen firades med mina fina vänner på statt. En av de roligaste utgångarna faktiskt!!
 
Den 28 åkte jag och Elina in till Karlstad och såg Håkan Hellström på nöjesfabriken, det var en riktigt bra och kul kväll! 
 
Sen var det dags för nyår och de var också bra. Har ni några nyårslöften? Själv har jag att man ska göra saker som får en glad och som man mår bra av. Och som alltid, bli mer hälsosam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0