Grattis på födelsedagen Jullan!!

Att ha en syster är verkligen det värdefullaste som finns. Alla borde ha en syster som min för hon är verkligen bäst. Att veta att hon alltid kommer vara min syster och bästavän oavsett vad som än händer känns så sjukt bra. Vi mot världen som vi alltid har sagt ♥
 
Hoppas att du har haft en kanonbra födelsedag idag och grattis än en gång! ♥
 
Vi firade henne idag med frukost på sängen, presenter sen så på kvällen kom hela tjocka släkten. Jag har världens mysigaste släkt.
 
 
Och enbart för att det är din födelsedag ídag så måste jag lägga upp den mest konstigaste, roligaste och fulaste bilden på oss!! haha kan fortfarande inte sluta skratta åt bilden. Bilden är tagen när vi var på disneyland och vi var verkligen supertrötta! Och det ser ut som att Jullan bär mig, men sitter faktiskt lite konstigt på en stång/bom.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha bilden <3 så bäst!! Älskar dig Alice <3 du är bääääst!

Svar: hahahaha <3<3<3
Alice

2014-01-08 @ 16:19:47
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0