Sometimes you have to be a bitch to get things down

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik, skulle sova men nej då kommer snöskottarna och kör fram och tillbaka utanför fönstret så ja de blir väl inte sömn än på ett tag. Snövädret har ju äntligen kommit till Karlskoga och det tycker jag är riktigt kul!! Jag älskar snö och allt vad det innebär. Det roligaste jag vet med vintern är åka slalom och pulka. Att bara bli barn igen och leka i snön! Finns inget härligare så det ska nog jag göra i helgen! :)

Var ute och övningskörde med pappa häromdagen också, haha vad tycker ni om våra porträtt?




Kommentarer
Postat av: julia

ok, dör... hahahahahah

Svar: hahahaha soo nice!
Alice

2014-01-16 @ 09:26:28
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0