if the lies don't kill you the truth will

Igår åkte jag in till Örebro för en mysig shoppingdag med Kristina! Vi hittade mycket men kom inte hem med det vi skulle ha haha. Vi skulle kolla på skor och väska till balen och studentklänning. Istället kom jag hem med ett par andra skitsnygga skor! Vi hade lite problem med att komma på vad och vart vi skulle äta, efter en timmes besökande på olika restauranger landade vi på vårat stammis ställe la baguette!

När jag kom hem lagade jag mat till min mamma och pappa. Det blev hasslebackspotatis, lövbiff, stekta champinjoner och mycket god sallad. Maten var iallafall ätbar och alla lever idag så jag tror att jag lyckades rätt bra :)
på kvällen åkte jag hem till Karla där vi kollade på Grease. Riktigt bra film faktiskt, det trodde jag inte men överraskande bra! älskar musikalfilmer :)

Mina nya skor! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0