If you want to be happy, be.

Idag är en bra dag!!
Min syster ringde till mig förut och spelade upp tagglåtar till studenten och berättade att hon kommer komma hem till min bal och student!! Tror aldrig jag blivit gladare. Nu känns de på riktigt som att jag faktiskt kan ta studenten och gå på balen. Det hade aldrig gått utan henne! 
 
Nu har jag som ny energi att orka med alla prov o skit som ska göras. Känns SJUKT tungt men bara å görat! Gjorde ett juridikprov idag iallafall, får se hur de gick kändes helt okej iallafall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia T

Ingen är lyckligare än jag att jag får finnas där för dig på dina dagar <3 wow, så mycket kul ska vi ha! <3

Svar: nej jag är nog verkligen lyckligast!! puss min fina bästa det ska bli otroligt kul!!!<3<3
Alice

2014-03-27 @ 00:32:40
URL: http://takethetime.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härligt med syskonkärlek

Svar: jaaaa <3
Alice

2014-03-28 @ 06:32:19
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0