redo att svika iphone..

Vad gör man egentligen när ens Iphone går sönder? Har haft min iphone i 2 år och 4 månader, vi har haft många motgångar då den varit nära på att dö föralltid men igår somnade den in totalt. Den föll i backen, ovanligt mjukt tycker jag men tillräckligt hårt för lcd-skärmen att få sig en törn. Känns jättetråkigt. Imårse beställde ja hem en ny mobil, sviker iphone för samsung nu. Den preliminära leveranstiden är om ca en månad så om en månad kan man ringa o smsa till mig igen :) :) vet inte riktigt hur ja ska klara mig utan en telefon i en månad men de märks...
 
Köpte en samsung galaxy s5.. den har många fräna finesser som jag gick på direkt ;)
 
tips till er som är student är ett jättebra tips att kolla abonemang med mecenatkortet! De ger sjukt bra rabatter på bland annat telefoni ;)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

woho :D välkommen till samsungfamiljen!

Svar: åååh tack!!! :D
Alice

2014-03-18 @ 08:54:23
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0