what a great day, what a great life!

Jag är så glad över allting som livet har att ge just nu. Jag är klar på gymnasiet för alltid och jag har absolut inget plugg kvar där. Så skönt att verkligen inte behöva plugga nonstopp när man är hemma. Jag är äntligen fri från skola och krav, jag behöver faktiskt inte plugga mer någonsin om jag inte vill. Och självklart vill jag men först blir det ett sabbatsår som ska vara till för att njuta av livet, jobba, klura ut vad jag vill bli, vad jag vill göra med livet och bara vila ut mig. Det är så mycket som händer nu, på måndag åker jag på studentresa till Ayia Napa med min klass o bästavänner. Jag har fått jobb på Transcom och ska börja där den 16 juni, yay!
 
Idag har varit en exceptionellt bra dag. Jag körde ett morgonpass med thessan. Vi sprang först 1km, för att sedan stanna mitt ute på udden vid vattnet och köra styrka och konditions intervaller. Riktigt skönt att träna utomhus på morgonen när hela staden sover och solen precis vaknat. 
 
Eftersom att det är min mamma som ska fixa min frisyr till balen så övade vi på lite olika frisyrer som ja kunde tänka mig att ha. Vi kom fram till en som jag gillar jättemycket så det blir troligtvis den :)
 
Träffade min fina vän Karla på kvällen, vi gick till stranden och solade, efter det gick vi hem till mig där hon lagade en peruansk rätt till mig och min familj. Det var supergott och hon är sjukt bra på att laga mat!
 


Maträtten som hette arroz chaufa, min nya favoritmat
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0