winter is coming

Hejhopp!

Jag håller på att välja ut vilka bilder att framkalla och det får mig att längta tillbaka till sommaren så otroligt mkt. Den var utan att överdriva den bästa jag upplevt. Studentresa, balen, studenten, lärde känna massa nya vänner.. jättemycket bra hände. Det är alltså de bilderna som nu lyser upp höstmörkret för mig. Ska bli så kul när jag väl får bilderna att sitta o pyssla ihopp ett fint album. 

Idag så bokade jag och min syster in en helg i stockholm nästa vecka, vi ska bo på hotell, gå på en hälsomässa och en massa shopping! Något som jag nu ser fram emot väldigt mkt. 

Kommentarer
Postat av: julia

Längtar sååååå!!!

2014-10-28 @ 07:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0